Undercover-Dog
Anmeldelser
Anmeldelse af Undercover-Dog 1
Undercover-Dog - En helt almindelig hund.
Skrevet af: Bastian, 11 år.
Undercover-Dog handler om en cockerspaniel hund der hedder Knirke, som er en hemmelig agent, der arbejder på en agent-hundeskole.
Når Knirkes menneske-forældre går ud af huset eller lægger sig til at sove, så går hun fra at være en helt almindelig hund til at være en agent-hund.
Historien foregår hovedsageligt i området omkring og på Ørslev Kloster. Knirke skal ud og finde en killing som hedder Bette-Mis, der er søn af en mafiakat. Men Knirke støder på nogle problemer på vejen, blandt andet nogle sure katte og en ond rotte i præstekjole.
Hvad jeg synes om bogen:
Jeg synes det er sjovt at Knirke kører på sin blå scooter “Joggen”, og at hun snupper frikadeller fra bordet. Der er en del humor i bogen, og det kan jeg godt lide.
Jeg synes det er en fantastisk historie, og jeg giver den 5 store stjerner, fordi jeg synes der er en fantasifuld og spændende historie.
Anmeldelse af Undercover-Dog 1
Jeg læser Undercover-Dog for Herman på 6 år.
Han er vild med bogen og griner helt vild over alle de katte (den sjove billedlige måde du har beskrevet det). Også over Hekla der gør efter skraldemanden, og tror hun gør et vigtigt arbejde. Jeg griner altså også. Herman blev hurtig opslugt af bogen. Det er bare så godt og sjovt skrevet.
Vi måtte bare lige læse næste side og næste side. Kunne slet ikke lægge bogen væk.
Vi fik her til morgen læst færdig. Herman grinede vild meget da rotten faldt i døbefonden. Virkelig en sjov og total humoristisk bog. Herman beholdt bogen, så vil hans mor læse den for ham.
Herman 6 år og "Farmor"
Anmeldelse af Undercover-Dog 1
Undercover-dog boganmeldelse
En helt almindelig hund.
Jeg synes det er en meget god bog.
Den er mere sjov. fordi jeg kender den der har skrevet den
Og jeg kender Klostret og skolen.
Jeg synes handlingen er meget god, og det er tegningerne også.
Knirke er en meget sjov men seriøs hund.
Knirkes race er cocker spaniel, og jeg har også selv en cocker spaniel.
Jeg synes knirke er mega sej. Det er Tera også
Det er så fedt at lave de scener, hvor Tera sparker, inde i mit hoved.
Jeg giver den 5 stjerner!
Emely, 12 år.